REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE "KUBA"
 

Podmiotem prowadzącym sprzedaż w sklepie kubanarzedzia.pl jest firma:

"KUBA" Czesław Laszuk

Jakuszów 43

59-222 Miłkowice

posługująca się numerami:

NIP: 692 105 09 41 i REGON: 390 252 624, zwana dalej Sprzedającym.

 

Firma "KUBA" jest jednocześnie właścicielem marki PERFECT.


Najwyższe standardy obsługi klienta

 

Każdy klient ma możliwość zwrotu zakupionych i nieużywanych produktów w okresie:

14 dni od daty zakupu.
 


Informacja o cenie produktów, przy zakupach przez internet

Ceny produktów obowiązują tylko przy zamówieniach przez sklep internetowy kubanarzedzia.pl.
 



Zasady zakupów

  • Znajdź interesujące Cię produkty, korzystając z katalogu online oraz wyszukiwarki produktów.
  • Dodaj wybrane produkty do koszyka zamówień.
  • Wejdź do koszyka zamówień i wypełnij formularz zamówienia, uzupełniając dane potrzebne do sprzedaży i wymagane w formularzu.
  • Możesz się zarejestrować na stałe lub dokonać zakupu jednorazowo, bez potrzeby rejestracji.
  • Wybierz rodzaj płatności: przy odbiorze, za pobraniem, przedpłata - przelew bankowy              (w przypadku stałych klientów, na podstawie umowy).
  • Po zatwierdzeniu zakupu otrzymasz maila z potwierdzeniem zamówienia w postaci dokumentu sprzedaży PRO FORMA oraz danymi do płatności (w przypadku wyboru opcji przedpłaty).
  • Po otrzymaniu zapłaty Sprzedawca wyśle Ci potwierdzenie otrzymania zapłaty i dane dotyczące wysyłki towaru.
  • Złożenie i zaakceptowanie zamówienia jest jednoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu sklepu kubanarzedzia.pl

Towar ze statusem „*Aktualnie Brak*”, który włożysz do koszyka, wymaga potwierdzenia dostępności i aktualnej ceny oraz terminu realizacji przez Sprzedawcę.

Zasady współpracy ze sklepami i hurtowniami zostaną określone na podstawie indywidualnych umów handlowych.

W celu uzgodnienia warunków umowy, należy skontaktować się telefonicznie lub drogą mailową z firmą „KUBA”.
 

Rodzaje płatności

           Przedpłata - przelew całości kwoty na konto bankowe:

                                       "KUBA" Czesław Laszuk, Jakuszów 43, 59-222 Miłkowice

                                       Numer konta: Santander Bank Polska S.A ,  86 1090 2066 0000 0001 1742 8679



          Przelewy24 - System płatności internetowych. Skorzystaj z gotowych mechanizmów płatności online, takie jak BLIK, karta płatnicza.

Informujemy, iż operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.




           Za pobraniem - przy odbiorze towaru, płatność gotówką kurierowi.



W przypadku zwrotu towaru przez Kupującego, Sprzedawca dokona zwrotu pieniędzy w terminie:
7 dni od otrzymania towaru zgodnego z umową.

Jeżeli zapłata nastąpiła przelewem, zwrot środków nastąpi również przelewem. Kupujący może wskazać również inny rachunek bankowy, na który ma nastąpić zwrot środków.

Zasady rozliczeń ze sklepami i hurtowniami oparte są o odrębne umowy.

Dostawa towaru i zwrot towaru

1. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.

2. Informacja o koszcie transportu jest zależna od wagi i gabarytów przesyłki.

3. Wysyłki towaru realizowane są w dzień roboczy następujący po dniu potwierdzenia zamówienia (jednoznaczne z potwierdzeniem płatności)

  • Sklep realizuje zamówienia dla klientów tylko na terenie Polski.
  • Zamówienia złożone do godziny 13:00 realizowane są tego samego dnia roboczego
    (pod warunkiem dostępności produktu na magazynie oraz potwierdzeniu dokonania płatności)

4. Dostawa towaru trwa od 24 do 48 godzin od momentu odbioru towaru przez firmę przewozową.
Moment wysyłki możesz śledzić za pomocą strony firmy kurierskiej na podstawie numeru listu przewozowego.
Numer listu jest wpisany w Twoim zamówieniu, które jest widoczne dla klientów zarejestrowanych.

5. Towary cięższe niż 30 kg i o dużych gabarytach wyceniane są indywidualnie.

6. Zwrot towaru odbywa się po zgłoszeniu poprzez wysłanie informacji na firmowy adres e-mail: kuba.narzedzia@op.pl lub po kontakcie telefonicznym.

Prosimy wypełnić i przesłać: Formularz odstąpienia od Umowy - zwrot towaru

7. Zwrot towaru jest możliwy do 14 dni od daty zakupu wpisanej w dokumencie zakupu. Co oznacza, że 14-go dnia należy dostarczyć zwracany towar do magazynu Sprzedawcy.

8. Zwrot odbywa się na koszt kupującego.

9. Zwrot może dotyczyć jedynie towaru nieuszkodzonego i nieużywanego z nienaruszonymi opakowaniami jednostkowymi. Towar musi pochodzić bezpośrednio od Sprzedawcy i niezbędne jest dołączenie do towaru oryginalnego dowodu zakupu.

10. Każdorazowo przeprowadzana jest inwentaryzacja zwracanego towaru, na podstawie której Sprzedający określi czy zwrot odbywa się zgodnie z umową. Jeżeli tak, wówczas w ciągu 7 dni roboczych odda pieniądze kupującemu.

11. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, uszkodzony lub używany, wówczas Sprzedający nie przyjmie zwrotu i nie zwróci pieniędzy kupującemu, tylko prześle drogą elektroniczną dokument inwentaryzacyjny.

12. Firma "KUBA" nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.

W przypadku niezgodności towaru z umową klientowi przysługują uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego
(Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

13. Niezgodności w dostawie towaru należy zgłosić do Sprzedającego za pomocą dostępnych form kontaktu (telefon, fax lub email), wypisanych na podstronie "KONTAKT" lub poprzez wysłanie na adres firmy "KUBA" pisemnego zawiadomienia.

14. Przy zgłoszeniu niezgodności w dostawie pomocne są następujące procedury ujęte w formularzu zgłoszeniowym:

  • Podanie wagi całej przesyłki z podziałem na paczki
  • Podanie numeru przesyłki oraz nazwiska kuriera
  • Podanie numeru dowodu zakupu

15. W przypadku uszkodzonych paczek, wykonanie zdjęć przesyłki – zdjęcia zewnętrzne paczek (każdej osobno) oraz zdjęcia niezgodnego, uszkodzonego lub wadliwego towaru (po jednym do każdej niezgodnej pozycji). Zdjęcia należy umieścić w formularzu zgłoszenia niezgodności.

Gwarancja i serwis

1. Sprzedający udziela gwarancji własnej na asortyment marki "PERFECT".

2. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy określić:

  • Typ, wymiary, charakterystykę techniczną oraz prędkość ściernicy
  • Numer identyfikacyjny z datą produkcji znajdujący się na wyrobie.
  • Ilość dostarczoną i ilość reklamowaną
  • Datę dostawy i numer faktury
  • Przyczyny / powód reklamacji
  • Oczekiwania klienta, co do trybu załatwienia reklamacji

3. Producent zapewnia, że wszystkie reklamacje są rejestrowane, rozpatrywane i załatwione zgodnie z odpowiednią procedurą.

4. O sposobie załatwienia sprawy klient zostaje powiadomiony niezwłocznie po zakończeniu postępowania.

5. Produkty pozostałych marek oferowanych w sklepie kubanarzedzia.pl mają od 12 miesięcy gwarancji i jest ona wskazana w karcie produktu.

6. Gwarancja dotyczy wyłącznie wad ukrytych i wad materiałowych produktów sprzedawanych przez firmę „KUBA”.

7. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych przekroczeniem wartości granicznych sił niszczących materiał narzędzi, użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem narzędzi, użytkowaniem narzędzi uszkodzonych.

8. Produkt traci gwarancję, w przypadku wykonywania przeróbek, samodzielnych napraw oraz rozhartowania, uszkodzenia powierzchni i doprowadzenia do skorodowania stali, z której wykonano produkt.

9. Kupujący ma możliwość skorzystania z gwarancji producenta w przypadku produktów marek innych niż marka PERFECT.

10. Produkty ze śladami napraw tracą gwarancję.

11. Produkty zużyte ponad określone normy lub zużyte nierównomiernie , tracą gwarancję.

12. Wszystkie reklamacje należy składać za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie kubanarzedzia.pl.

13. Reklamowany towar musi być kompletny i musi zawierać dokładny opis przedmiotu reklamacji. Produkt nie musi posiadać oryginalnego opakowania.

14. Reklamacja może być złożona jedynie na podstawie dokumentu zakupu lub prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej.
 

Ochrona prywatności - polityka RODO


Nota prawna:
Wszelkie prawa autorskie do materiałów (zdjęć, opisów, logotypów) zamieszczonych na stronach sklepu są zastrzeżone przez ich prawnych właścicieli, użyto ich wyłącznie w celach informacyjnych. Kopiowanie, rozpowszechnianie oraz używanie w/w materiałów bez pisemnej zgodny jest zabronione.


Klient wyraża zgodę na umieszczenie podanych przez niego danych osobowych w bazie firmy „KUBA” i ich przetwarzanie na potrzeby realizacji umowy, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(Dz.U. 2002 Nr 101, poz. 926 ze zm.)

Kontakt

W celu ułatwienia kontaktu proponujemy korzystać z FORMULARZA KONTAKTOWEGO na stronie kubanarzedzia.pl lub wysłać wiadomość na adres: kuba.narzedzia@op.pl lub skontaktować się bezpośrednio z przedstawicielami firmy „KUBA".

 

Śledź nas na Facebooku